LE'SUPERGIRL
Capital "S"

Saturday 21 April 2012 @ 7:34 am | 0 Comment [s]








Pabila gadess kidal mula berceloteh : 












0keyy , lama gila aku tak update blog ni kan ? hari ni aku nk update tntg tajuk kat atas . CAPITAL "S" . 0key . actually . aku sayang gila kat capital s ni . tp tatau smada aku boleh caya dak kt dy ni . besa laa . sesetengah lelaki 2 , da yg baik , da yg dak . tah laaa . conpiusss . ?_?
hmmm , aku ni dah laa kuad jeles , dah2 dy 2 jenis cukup suka buad aku jeles + sakit hati . dah2 pa nk b0leh buad . takkan nk maj0k 24 jam k0d . lama lama depa p0n naik b0san kan ? kdg-2 ni pyah kn nk terangkan dkt laki ni betapa kita SAYANG kan depaaa . nk kta depa xfhm depa fhm , depa tau kita jeles . tp tahh laa . no coment laa . 
emmm . kalau dah jodoh tadak sapa p0n b0leh halang kan ? jdi . aku berserah smuanya pada ALLAH . Atototot . jiwang gila aku xP . HAHA . hmmm . tadak nk kta pa dah k0dd . xD nanti aku update lg naah :)

p/s ---> aku punya post cm bodoh ja kaan ?? --'  .
sememangnya aku  x reti membina ayat  . 




SAYANG AWAK SANGAT-2 capital "S"



Older Post
Disclaimer

LE"SUPERGIRL. Change it to yours.


Navigations

Diary About Them Site


Footprint

Cbox code


Big Claps

Template by : Ki Baro
Basecode by : NurynnFarisyaa